Maxtech palvelee myös koronavirusepidemian aikana

16.3.2020

Asiakkaidemme ja henkilöstömme turvallisuus sekä terveys ovat meille ensisijaisen tärkeitä ja siksi me Max Technologies Oy:ssä haluamme toimia vastuullisesti ja varmistaa luotettavan toiminnan myös poikkeustilanteissa. Seuraamme tilannetta jatkuvasti ja toimimme viranomaisten ja työterveyshuoltomme ohjeiden mukaisesti.

 

Näin toimimalla varmistamme palvelumme käytettävyyden asiakkaillemme ja toimintamme jatkumisen epidemian aikana ja omalta osaltamme myös ehkäisemme sen leviämistä:

– Järjestelmämme on käytettävissä ja toimii normaalisti.

– Asiakaspalvelumme, laskutuksemme, huoltomme sekä käyttötukemme palvelevat normaalisti.

– Etätyö on meille tuttua ja hyödynnämme sitä poikkeustilanteessa mahdollisimman paljon.

– Tarjoamme asiakastapaamisiin sekä palavereihin puhelin- tai videoneuvottelumahdollisuutta.

– Varmistamme kaikkien palveluidemme saatavuuden epidemiasta huolimatta.

 

Maxtech tarjoaa myös mahdollisuuden kirjata työaikaa etätyössä.

Työajanseurantapalvelullamme on mahdollista tehdä työaikakirjauksia useilla eri tavoilla, mm. leimauslaitteella, web-portaalissa sekä mobiilisovelluksilla. Ethän epäröi ottaa yhteyttä, mikäli voimme olla avuksi työnhallintanne mahdollistamisessa myös poikkeustilanteissa!

 

Asiakaspalvelu
010 229 6200
myynti@maxtech.fi
tuki@maxtech.fi