Hyödyt konkretisoituvat joka päivä

Miraculos käyttää Maxtechin ajopäiväkirjaratkaisua, jonka ominaisuudet täyttävät koko organisaation tarpeet. Palvelu on helppo ja yksinkertainen ottaa käyttöön. Ajotiedot kertyvät ja tallentuvat järjestelmään automaattisesti. Työajojen ja yksityisajojen erottelu tapahtuu sekin automaattisesti ja kaikki ajot ovat nähtävissä kartalla. Matkalaskujen luonti ja ajastettujen raporttien luonti järjestelmän kautta säästävät aikaa ja vaivaa.

”Maxtechin ajopäiväkirjaratkaisu on meille erittäin tärkeä. Myyjien työpäivän ja reittisuunnittelun voi nyt tehdä tehokkaasti ja järkeväksi. Tämä on sekä työntekijän että työnantajan etu. Kaikki voittavat”, sanoo Miraculos Oy:n toimitusjohtaja Jyrki Hakala.

Palvelun ominaisuudet ja sen luotettavuus ratkaisivat

Kun myyntiorganisaatio on suuri ja päivittäiset ajomäärät isoja, automaattinen ajopäiväkirjaratkaisu on välttämätön. Miraculos oli kokeillut eri ajopäiväkirjapalveluita aikaisemmin ja nytkin vertaili eri palveluntoimittajia ennen valintaansa.

”Maxtechin ratkaisu laskee automaattisesti kilometrien lisäksi päivärahat ja ateriakorvaukset.
Laajat ominaisuudet, palvelun helppokäyttöisyys ja sen luotettavuus olivat tekijöitä, jotka vakuuttivat meidät. Maxtechin asiakaspalvelu on huippuluokkaa ja aina, jos meillä on jotain
kysyttävää, saamme siihen vastauksen”, hehkuttaa Jyrki Hakala.

Työnhallintapalvelut ovat hyvä lisä kokonaisuuteen

Ajopäiväkirjapalvelun lisäksi Miraculoksella on käytössä Maxtechin työnhallintapalvelut. Työvuorosuunnittelu ja työajanseuranta tapahtuvat niiden avulla helposti ja nopeasti. Ne vähentävät käsin tehtävää työtä, nopeuttavat kommunikointia ja helpottavat raportointia.

”Ennen oli kellokortit, nyt työnhallinta on automatisoitunut ja kaikki data ja raportit ovat aina tallessa järjestelmässä. Maxtechin työnhallintaratkaisu on kustannustehokas ja hyvä lisä tähän palvelukokonaisuuteen”, summaa Miraculos Oy:n toimitusjohtaja Jyrki Hakala.

Lataa pdf